شکیباشکیبا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

شکیبا(کوچولوی بازیگوش)

هیس هیس شکیبا خوابه

1390/6/31 15:04
نویسنده : مامان فرزانه
329 بازدید
اشتراک گذاری

خمیازهخمیازهخمیازهخمیازه

 

 

هیس .شکیبا خوابه.الان که دارم این مطلبو مینویسم , شکیبای من لا لا کرده ومن از این فرصت استفاده میکنم.اخه شیطونک,تا من میام پای کامپیوتر یه لبخند خوشکل میزنه ومیاد روی پای من میشینه و یا ازم نینای نای میخواد,یا موسو از دستم میگیره وخلاصه دیگه از نوشتن خبری نیستو باید به خانوم توجه کنم.بچه ها تو این سن دوست دارن بهشون توجه بشه.دخمل منم اینجوریه.دیروز با شکیبا رفته بودیم خونه خاله مریم (دوست من) اونجا خانوم که اجازه نمیداد ما حرف بزنیم .مدام از سرو کول من بالا میرفت.میخواست بگه اینقدر با هم حرف نزنین من حوصلم سر میره.دست منو میگرفتو منو اینور اونور میبرد.قوربون دختر گلم برم ٠خمیازه

بعضی وقتا که بابایی شکیبا رو میزاره توی تابی که تو خونه براش وصل کرده ,دخملکم منو صدا میزنه مامایی .یعنی تو هم بیا پیشم.بعد همین طور که با خودش میگه تا تا (یعنی تاب تاب  ) یه نگاه به من میکنه یه نگاه به باباش.ما هم براش می خونیم , تاب تاب عباسی خدا شکیبا رو نندازی,شکیبا هم ذوق میکنه .قربون ذوق کردنت برم مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هامان
13 مهر 90 12:49
سلام پسر منم تقریبا همسن و سال شکیبا جونه خدا حفظشون اونم همش دوست داره ما درخدمتش باشیم این خیلی لذت بخشه
باران قلنبه
31 شهریور 91 12:05
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید عجله کنین امروز روز آخره یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
12 فروردین 92 10:01
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیییییییییییییییییییییییییییزم سال نو مبارک
مامان حسین جون
12 فروردین 92 18:31
عزیزم تقارن بهار طبیعت را با شكفتن موجودیتت رو بهت شادباش میگم امیدوارم روزگارت سبز باشه…. تولدت مبارک